Κωνσταντίνος
матрос
- Регистрация
- 25.05.2021
- Сообщения
- 6
- Карма
- 4
- Возраст
- 52
- Город
- Αθήνα
- Имя
- Κώστας
- Лодка
- катера "Амур-Д"
- Мотор
- "Moskvich-412DE"
Πρώτα απ 'όλα, θέλω να πω ευχαριστώ πολύ.
Ανακάλυψα αυτό το φόρουμ πριν από 2 χρόνια
Διάβασα πολλά για το σκάφος μου
πλοία Amur 1991
Ελπίζω η ηλεκτρονική μετάφραση να μας βοηθήσει να κατανοήσουμε ο ένας τον άλλον.
Ο μπαμπάς μου άρεσε ότι το προϊόν κατασκευάστηκε από το CCCP ήταν κομμουνιστής
το 1991 πήρε ένα τζετ βάρκα χωρίς έλικα
λόγω έλλειψης ανταλλακτικών το 1992 αγόρασε ένα μεταχειρισμένο για ανταλλακτικά, αλλά δεν το βρήκε και το έλαβε με μια έλικα.
Έκανε αυτό το πρόβλημα καλά, επειδή είναι πιο οικονομικός και λίγο πιο γρήγορος με τη μέγιστη ταχύτητα.
Ο πατέρας μου άλλαξε πολλά σκάφη, πλαστικά, ξύλινα, έως ότου πήρε κατά λάθος αυτό το σκάφος, και δεν άλλαξε για 25 χρόνια, έως ότου πέθανε πριν από 4 χρόνια, και τώρα έχω το σκάφος.
Πριν πεθάνει, έκανε γενική συντήρηση του κινητήρα επειδή ήταν μικρός μηχανικός στη Mercedes Hellas. και ήξερα με αυτοκίνητα
το σκάφος δεν έπεσε στη θάλασσα για 4 χρόνια, αλλά ο κινητήρας Moskvich-412DE λειτουργεί σωστά και απαιτεί τοποθέτηση σε χαμηλές ταχύτητες για αρκετές ώρες στην αρχή
Ξέχασα να σας πω ότι το πρώτο που ήταν με τζετ ήταν ηλεκτρολύθηκε και κάναμε αμμοβολή και ρίξαμε 4 φύλλα πολυεστέρα κάτω από το νερό και αυτό σώθηκε πριν από λίγο καιρό σκέφτηκα ότι ήταν φόρτιση μπαταρίας, αλλά από αυτό εγώ διάβασα και έψαξα ότι αυτό το σκάφος ήταν για τη λίμνη και όχι για τη θάλασσα
Αυτό που έχω σήμερα με την έλικα έχει νομικά έγγραφα, αλλά δεν ξέρω τι είδους σκάφος είναι.
Νομίζω ότι είναι
σκάφος "Amur-3"
δεν είμαι σίγουρος
Στο τόξο υπάρχουν 2 ντουλάπες, μία μικρή και μία μεγαλύτερη.
Ο κινητήρας είναι καλός, αλλά το σκάφος δεν ήταν στο δωμάτιο, δεν το κάλυψα και έχω πολλή δουλειά τώρα.
Κρίνοντας από τα πολλά σχόλια με πληροφορίες που διάβασα στο φόρουμ, νομίζω ότι μερικά από αυτά είναι σαν να σε γνωρίζω εδώ και πολλά χρόνια και να νιώθω σαν τους φίλους μου!
Μόλις αρχίσω να εργάζομαι στο σκάφος, θα ανακύψουν και άλλες ερωτήσεις.
Ανακάλυψα αυτό το φόρουμ πριν από 2 χρόνια
Διάβασα πολλά για το σκάφος μου
πλοία Amur 1991
Ελπίζω η ηλεκτρονική μετάφραση να μας βοηθήσει να κατανοήσουμε ο ένας τον άλλον.
Ο μπαμπάς μου άρεσε ότι το προϊόν κατασκευάστηκε από το CCCP ήταν κομμουνιστής
το 1991 πήρε ένα τζετ βάρκα χωρίς έλικα
λόγω έλλειψης ανταλλακτικών το 1992 αγόρασε ένα μεταχειρισμένο για ανταλλακτικά, αλλά δεν το βρήκε και το έλαβε με μια έλικα.
Έκανε αυτό το πρόβλημα καλά, επειδή είναι πιο οικονομικός και λίγο πιο γρήγορος με τη μέγιστη ταχύτητα.
Ο πατέρας μου άλλαξε πολλά σκάφη, πλαστικά, ξύλινα, έως ότου πήρε κατά λάθος αυτό το σκάφος, και δεν άλλαξε για 25 χρόνια, έως ότου πέθανε πριν από 4 χρόνια, και τώρα έχω το σκάφος.
Πριν πεθάνει, έκανε γενική συντήρηση του κινητήρα επειδή ήταν μικρός μηχανικός στη Mercedes Hellas. και ήξερα με αυτοκίνητα
το σκάφος δεν έπεσε στη θάλασσα για 4 χρόνια, αλλά ο κινητήρας Moskvich-412DE λειτουργεί σωστά και απαιτεί τοποθέτηση σε χαμηλές ταχύτητες για αρκετές ώρες στην αρχή
Ξέχασα να σας πω ότι το πρώτο που ήταν με τζετ ήταν ηλεκτρολύθηκε και κάναμε αμμοβολή και ρίξαμε 4 φύλλα πολυεστέρα κάτω από το νερό και αυτό σώθηκε πριν από λίγο καιρό σκέφτηκα ότι ήταν φόρτιση μπαταρίας, αλλά από αυτό εγώ διάβασα και έψαξα ότι αυτό το σκάφος ήταν για τη λίμνη και όχι για τη θάλασσα
Αυτό που έχω σήμερα με την έλικα έχει νομικά έγγραφα, αλλά δεν ξέρω τι είδους σκάφος είναι.
Νομίζω ότι είναι
σκάφος "Amur-3"
δεν είμαι σίγουρος
Στο τόξο υπάρχουν 2 ντουλάπες, μία μικρή και μία μεγαλύτερη.
Ο κινητήρας είναι καλός, αλλά το σκάφος δεν ήταν στο δωμάτιο, δεν το κάλυψα και έχω πολλή δουλειά τώρα.
Κρίνοντας από τα πολλά σχόλια με πληροφορίες που διάβασα στο φόρουμ, νομίζω ότι μερικά από αυτά είναι σαν να σε γνωρίζω εδώ και πολλά χρόνια και να νιώθω σαν τους φίλους μου!
Μόλις αρχίσω να εργάζομαι στο σκάφος, θα ανακύψουν και άλλες ερωτήσεις.
Вложения
-
219,2 КБ Просмотры: 310
-
230,6 КБ Просмотры: 309
-
48,1 КБ Просмотры: 298